Полірування авто в Дніпрі

Про полірування автомобіля.

Поліровка будь-якого матеріалу, є ні, що інше, як вирівнювання поверхні, у грубому наближенні, або надання їй певної шорсткості кажучи мовою технічною.

На ринку автопослуг поняття полірування розширилося і тепер це не тільки повернення блиску, глибини кольору, об’єму та багатства лакофарбового покриття, але й нанесення різних речовин, які будуть зберігати цей блиск і красу, охороняти лак вашого автомобіля від подряпин, фарбу від вигорання, а вас від безсоння.

Всі ці чарівні речі ці розумні речовини роблять дуже довго, і чим воно, тобто речовина, дорожча тим довше вона обіцяє працювати.

Нанопокриття, нанокераміка, рідке скло, тефлон, віск та ще багато – багато, назви можна вигадувати навіть самому. але як би ви не називали процес нанесення будь-якої речовини на лак, це не полірування, хочете назвіть це втирання, або втирательство і часто очок, а полірування залишиться поліруванням – це натирання та стирання!

Полірування звичайне читай інакше натирання до блиску.

Експлуатація автомобіля пов’язана з постійною дією на нього зовнішнього світу, а результатом цього стає видиме старіння лакового покриття. На ньому з’являються подряпини. Подряпини які з’являються на вашому авто мають різних авторів. Мийка! — пісок на ганчірках та мочалках, дорога! — камінчики з-під коліс машин, що попереду, сіль зимова сльота, що летить з-під зустрічних фур, хазяїне! – Витирають сухими серветками пил, пташиний послід.

Починаючи від поїздок у ліс і закінчуючи танцями на даху (особисто я бачив подряпини від заклепок задніх кишень джинсів, подряпини були нанесені на кришці багажника під час акту кохання), можна довго перераховувати авторів подряпин та обставини подряпини, але не потрібно.

Просто треба розуміти, що вони різні і вони неминуче з’являються. Кожна з подряпин характеризується декількома показниками, але нас цікавить лише її глибина. Легка павутинка подряпин з’явиться, якщо ви зітрете пил з лаку сухою серветкою, ми таку називаємо заматованість, має глибину від мікрона до кількох при поверхневому погляді майже не видно, при великій кількості на одиницю площі надає кольору трохи молочного відтінку, замутнює лак.

Подряпину глибиною до десяти мікрон можна залишити гострим металевим предметом, а якщо постаратися і нігтем. Оглянувши машину, потрібно розумно підібрати спосіб полірування.

Якщо подряпини не глибокі, то вище зазначено як заматованість, алгоритм простий. За допомогою пластиліну та очищувальної рідини знімаємо з кузова бітум, силікон, бруд та інші сторонні лаку речовини. Пластилін звичайно не дитячий, спеціальний, але дуже схожий. Беремо улюблену полірувальну систему та починаємо.

Що таке полірувальна система? Це набір полірувальних паст і полірувальників. На Українському ринку представлено не так багато таких систем, це 3М, фарекла, body magic, mirka. Кожна з систем має кілька паст, якими зазвичай у заданій послідовності та полірують, а кожній з паст відповідає полірувальник, який виглядає як поролонова губка.

Фізика процесу не складна. Подряпина це поглиблення в лаку. Паста містить абразивні частинки заданого розміру, нанісши пасту на поверхню, починаємо розтирати її полірувальником. Звичайно ж, процес механізований, полірувальник накручується на полірувальну машинку, штука дуже схожа на болгарку тільки оберти нижче від 600 до 3000 обертів за хвилину.

Результатом розтирання пасти з абразивом стає стирання якогось шару лаку, а оскільки подряпини дуже дрібні ми видаляємо шар лаку разом з ними, уявіть собі, що ви на шматку олії написали нігтем: «ні хлібом єдиним», а потім зіскребли це жорсткою мочалкою для миття посуду, що підгорів. Напису немає, але є сліди від мочалки. Так і в нашому випадку після першої стадії обробки подряпин вже немає, але видно різаки від абразиву, видно вони не завжди і часто це залежить від кольору, але, як правило, видно, якщо сумніваєтеся, візьміть лампу і лупу.

Наступним кроком буде обробка цієї поверхні пастою з абразивом меншого розміру, для неї беремо м’якший поліровальник, процедуру повторюємо. Фізичний сенс другої стадії такий самий як і першої тільки тепер ми прибираємо не подряпину, а сліди первинної обробки, (це правда, теж подряпини тільки зроблені нами і всі однакові). На другій стадії можна трохи збільшити обороти. Різаків від абразиву другої стадії без спеціального світла і кута ви не побачите, а клієнт як на зло обов’язково коли-небудь побачить.

Наприклад, чорна машина вночі під ліхтарем вуличного освітлення будуть видні так звані голограмні кола. І тому, для темних кольорів рекомендую третій етап полірування, пастою з найбільш дрібним абразивом і м’яким поліровальником. Крім ефекту стирання речовина пасти як крем заб’є всі пори лаку, всі мікроризики залишені абразивом, що в ньому знаходяться, і надасть лакофарбовому покриттю ефектний блиск.

Що ж робити, якщо подряпина глибока?

Якщо ви впевнені, що машина раніше не полірувалася, то застосуємо абразивне полірування. Грубо кажучи, беремо наждачний папір із дуже дрібним каменем та шліфуємо лак. З глибоким подряпиною відбувається те ж стирання, що і з дрібної під час першої стадії полірування. Ще грубіше кажучи, уявивши собі подряпину як траншею в землі, ми опускаємо борти канави до її дна, при цьому розширюючи її. Після цього виконуємо весь цикл полірування, описаний вище.

Процес шліфування лаку дрібноабразивною наждачной поверхнею теж механізований, і за наявності великої кількості подряпин, тією ж полірувальною машинкою можна скористатися як шліфувальний одяг на неї нехитре пристосування. Такий вид полірування називають іноді: «під шкуру», а шкірою називають або наждачний папір, або абролонові кола, і те й інше продадуть у малярському магазині, навіть якщо вам нема 18 років.

Обов’язково пам’ятайте, що при поліруванні шар лаку на вашому автомобілі стає тоншим. На жаль, він не регенерує як шкіра змії, а це означає, що полірування не можна робити до нескінченності.