Фарбування авто в Дніпрі

Локальне фарбування автомобіля.

Якщо Ви «прикрасили» автомобіль подряпиною, невеликою вм’ятиною або сколом, не поспішайте засмучуватися. Локальне фарбування, це той вид ремонту, який дозволить уникнути великих фінансових витрат, і не забере великої кількості часу.

Часткове фарбування використовується у випадках, коли пошкодження лакофарбового покриття незначне за площею. На відміну від повного фарбування деталі, ця технологія дозволяє заощадити матеріали, скоротити час ремонту та максимально зберегти заводське лакофарбове покриття автомобіля.

В основі технології лежить метод переходу, який дозволяє зробити кордон між ремонтним забарвленням і заводським покриттям автомобіля невидимою.

Технологія фарбування.

Визначивши співвідношення площі пошкодження з площею деталі, можна вибрати один із двох способів ремонту:

а) Нанесення основи з її розпорошенням на місці переходу (напил), потім лаку протягом усього деталь;

б) Нанесення бази в напил, та часткове лакування деталі з переходом від нового ЛКП (лакофарбове покриття) до заводського.

Вінцем роботи стане тотальне або часткове полірування деталі.

Повне фарбування деталі.

Варіант №1 – Нова деталь.

Те, що нову деталь необхідно фарбувати повністю говорити не варто. Поговоримо про те, які бувають нові деталі. Наприклад, потрібен новий капот. У пошуках цієї деталі маємо наступні варіанти: оригінальний, неоригінальний, ліцензійний, тайванський, китайський Який обрати?

Ми завжди рекомендуємо оригінальний!

За роки роботи ми бачили багато оригінальних деталей і ніколи не мали проблем із їх установкою. У цьому випадку ви втрачаєте на вартості деталі, але виграєте час та якість.

Оригінальний новий капот не потребує рихтування, він вже загрунтований, і оброблений герметиком.

Такий капот маляр просто заматує і завдавши кілька шарів фарби, покладе лак. За відсутності пилу після сушіння деталь готова до встановлення.

Програвши на вартості деталі, ви можете виторгувати знижку вартості фарбування. Будь-який маляр, начальник малярської ділянки, із задоволенням роблять таку роботу. Через менші трудовитрати така робота приємна.

Неоригінальний капот. Як правило нові неоригінальні капоти, вже вимагають рихтування, підгонки, нанесення герметика та всіх наступних після цього операцій – шпаклювання, ґрунтовка
і т.д. Можна звичайно заощадити на герметиці, але це призведе до конденсації вологи в місцях зшивки металу, та стрімкого корозування під час експлуатації авто. Де б машина не зберігалася – в гаражі, на критій стоянці або на вулиці, через різницю температур, гарячий двигун – «вулиця холодна», волога буде конденсуватися в місцях стиків металу.

Такий капот маляр обов’язково повинен загрунтувати, прокласти герметик за вашим бажанням та фарбувати. Через дефекти геометрії поверхню такого капота необхідно буде виготовляти. Тобто надавати йому потрібну форму за допомогою шпаклівки. В результаті відмінність такого нового капота від придбаного на розбиранні невелика.

Наслідок – більш висока ціна на фарбування.

Варіант №2 – деталь із пошкодженням.

Деталь має пошкодження, яке знаходиться в центрі деталі, і на деталі відсутні гострі ребра або молдинги. В цьому випадку абсолютно не важливий розмір пошкодження. Справа в тому, що одне із слабких місць локального фарбування – це перехід від нового лаку до старого. Більш докладно можете про це прочитати в опусі про локальне фарбування, а зараз просто скажу, що забираючи автомобіль, ви будете задоволені, але через деякий час – місяць, рік, не більше в місці переходу по лаку стане видна каламутна межа, білястого молочного відтінку.

Чому?

Справа в тому що в цьому місці товщина нового лаку сходить від положених 100 мікрон до 0, тобто сходить нанівець. Тонкий шар лаку швидко стирається на мийках і каламутніє. Тому, яке б не було пошкодження, якщо лаковий перехід не можна заховати в ребро, або під молдинг – рекомендуємо повне фарбування деталі автомобіля.

Найчастіше це буває з капотами та дахами.

Окрім іншого, також зазначимо – колір відіграє велику роль.
На світлих машинах більш прийнятна локальна фарбування, але якщо пошкодження змушує вас фарбувати всю деталь в кольорі срібний металік, готуйтеся до розпилу на сусідні.

Із чим пов’язано?

Справа в тому, що колорист (фахівець з підбору фарб) ніколи не підбере колір перламутр, або срібний металік, так що б досвідчене око не побачило відмінності. Колористи кажуть: кольори солід (прості кольори без частинок алюмінію та перліту) підбираються у 99% випадків, металики (у фарбі присутні частинки алюмінію) у 80% випадків, перламутри (у фарбі крім алюмінію є пофарбовані частинки слюди, що змінюють свій колір залежно від кута огляду або падіння світла) на 70%.

Тобто якщо двері фарбуються повністю – нова фарба лежить на всій поверхні дверей, а друга не фарбується, на стику дверей, ви швидше за все побачите різницю кольорів, причому, видно вона може бути під певним кутом, або в певний час доби. Досвідчені майстри пояснять вам цей ризик і запропонують за вашим бажанням зробити розпил на сусідні деталі. Іншими словами, вам пофарбують прилеглі ділянки сусідніх деталей і так розтягнуть фарбу, що око не вловить різниці кольорів.

Вартість цієї процедури становить половину вартості фарбування однієї деталі. Часто люди ставлять питання, а чи сильно відрізнятиметься? якщо без розпилу. Відповісти неможливо, оскільки сильно – слабко категорії не технічні.

Ми особисто пропонуємо пофарбувати деталь, подивитися і потім якщо для вашого ока це сильно, для мозку нестерпно зробити розпил. Але і такий підхід неправильний, срібний металік може змінити свої властивості залежно від того, який тиск повітря на вході фарбопульта, як далеко тримали від поверхні фарбопульта, який шар фарби.

Якщо два маляри однією фарбою фарбують дві стикові деталі в такому кольорі, колір може здаватися різним. Це з тим, як зорієнтовані частинки алюмінію у фарбі. Тому правильно розпил робити відразу, класти фарбу на всі деталі одночасно, а не фарбувати потім стикові. Але працівники автосервісу зарекомендували себе так, що коли людині починаєш пояснювати, мовляв, треба пофарбувати ще сусідні деталі, він думає, що його обманюють.

Ще одне маленьке зауваження – час витрачений на полірування переходу, при локальному фарбуванні буває еквівалентно дорожче за лак витраченого на покриття всієї деталі при повному фарбуванні.

Висновки із сказаного:

Деталі темних кольорів найчастіше доводиться фарбувати повністю.
При необхідності фарбування повністю деталі в колір срібний металік, часто потрібно робити розпил фарби на сусідні. (Така потреба може виникнути, наприклад, якщо пошкодження знаходиться у краю деталі).